قیمت کنسانتره دام با تخفیف ویژه

قیمت کنسانتره دام به علت تنوع تولید و ویژگی های کمی و کیفی متفاوت، تغییرات چشمگیری دارد. شرکت های تولید کننده انواع کنسانتره مخصوص دام و طیور را به صورت بسته بندی و فله ای در بازار عرضه می کنند. شناخت و خرید مستقیم از تولید کنندگان منجر به کاهش قیمت ها و بهره مندی از تخفیف ویژه خواهد شد. با در نظر داشتن این ویژگی ها، آشنایی و شناخت این مراکز بسیار با اهمیت خواهد بود. آیا بهترین کنسانتره دامی و خوراک ماهی بتا موجود در کشور را می شناسید و می دانید از کجا خواهید توانست آن را با قیمت رقابتی سفارش دهید؟

قیمت کنسانتره دام با تخفیف ویژه

مرکز توزیع کنسانتره گوسفندی در سراسر کشور

مرکز توزیع کنسانتره گوسفندی در سراسر کشورکنسانتره نوعی خوراک ترکیب شده با انواع املاح و ویتامین های مورد نیاز دام و طیور است. انواع مختلف این محصول با توجه به نیاز خریداران و فعالین در صنعت پرورش دام و طیور در کارخانه های صنعتی تهیه و تولید می شوند.

شهرهایی مانند اصفهان و تبریز از جمله بزرگترین مرکز تولید، توزیع و فروش کنسانتره گوسفندی و طیور به شمار می روند که از طریق شرکت های پخش معتبر اقدام به پخش محصولات  تولیدی خود می نمایند.

کنسانتره گوسفندی با هدف تامین کلسیم و فسفر مورد نیاز دام ها تولید شده که برای انواع بز و گوسفندهای داشتی و شیرده مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید در نظر بگیرید که ترکیبات کنسانتره گوسفندی بسیار متفاوت بوده و باید بر حسب سن، داشتی یا پرواری و شیرده بودن دام، با پودر گوشت طیور روزانه آنها ترکیب نمایید.

تنوع کنسانتره نشخوارکنندگان بسیار زیادی است و از نظر ترکیبات کاملاً متفاوت هستند. پرورش دهندگان باید بتوانند برحسب نوع دام، تعداد و هم چنین وزن آنها اقدام به سفارش و خرید محصول مورد نظر خود نمایند.

آخرین قیمت کنسانتره سپاهان در بازار

آخرین قیمت کنسانتره سپاهان در بازارشرکت سپاهان دانه در زمینه تولید انواع خوراک دام و طیور فعالیت داشته که تولیدات آن را می توان به دو گروه محصولات دامی و طیوری طبقه بندی نمود. گلدن میکس، گلدن ساپ، گلدن فیت و نوتری گلد از جمله محصولات تولیدی در این شرکت محسوب می شوند که هر کدام دارای ترکیبات منحصری به فردی برای تامین خوراک دام و طیور هستند.

قابل ذکر است که قیمت کنسانتره سپاهان تحت تاثیر عوامل کیفی و کمی متغیر است که برخی از مهمترین این فاکتورها موارد زیر را شامل می شوند:

  • ترکیبات اولیه تولید کنسانتره
  • وزن و حجم بسته بندی
  • میزان سفارشات مشتریان
  • نوسانات قیمت کنسانتره دامی در بازار
  • دصد و میزان پروتئین، کلسیم، فسفر و … در ترکیبات کنسانتره تولیدی

آخرین و به روزترین قیمت کنسانتره تولیدی این شرکت را می توانید از دفاتر مرکزی و نمایندگی های معتبر فروش آنها در بازار استعلام نمایید.

موارد کاربرد کنسانتره پرواری در دامداری

موارد کاربرد کنسانتره پرواری در دامداریکنسانتره پرواری برای گوسفندان و گوساله های پرورای کاربردهای فراوانی دارد. این محصول از ترکیباتی مانند سبوس گندم، کنجاله سویا، کنجاله پنبه دانه، ملاس چغندر قند و … تشکیل شده است که فواید و مزیت های بیشماری را برای دام ها در پی خواهد داشت.

برخی از مهمترین کاربرد کنسانتره دام به ویژه برای گوسفندان پروراری عبات است از:

  1. بالا بردن میزان بره زایی در گوسفندان
  2. افزایش توانایی جفتگیری
  3. تضمین کننده رشد جنین گوسفندان
  4. افزایش مقاومت در برابر بیماری ها

برای افزایش بره زایی و قدرت توانایی جفتگیری لازم است روزانه بین 100 تا 300 گرم کنسانتره را به خوراک دام اضافه نمایید. این مقدار بعد از آبستنی و این دوران باید کاهش یابد. بنابراین لازم است در جهت استفاده مناسب از دستورالعمل و راهنمای درج شده بر روی بسته بندی ها پیروی کنید.

لیست کامل تولید کنندگان ذرت علوفه ای

لیست کامل تولید کنندگان ذرت علوفه ایذرت علوفه ای از جمله ترکیبات اصلی خوراک دام ها به ویژه گاو و گوسفندان پرواری محسوب می شود. این نوع ذرت حاوی مقادیر زیادی ویتامین E و سلنیوم می باشد که جهت رشد، تضمین سلامت و هم چنین افزایش تولید مثل حیوان در ترکیبات تغذیه ای آنها به کار برده می شود.

امروزه اناع ذرت علوفه  ای بعد چاپر کردن در بسته بندی هایی تحت عنوان سیلاژ ذرت توسط تولید کنندگان آماده ارسال به بازار می شوند. این نوع بسته بندی از کپک زدگی و هم چنین آفت زدکی ذرت ها جلوگیری کرده و به راحتی جهت تغذیه روزانه دام ها قابل استفاده می باشد.

قیمت ذرت علوفه ای تولید شده در کشور با توجه تهیه بسته بندی یا فله ای آن متغیر بوده که نیاز به استعلام نرخ آن جهت خرید ارزان و مقرون به صرفه خواهید داشت. دقت داشته باشید که تعداد شرکت ها و تولید کنندگان این محصول در نقاط مختلف بسیار زیاد بوده و به همین علت توصیه می شود بهترین برندها را جهت خرید عمده انتخاب نمایید.

فروش جو ایرانی در بازار بین المللی

فروش جو ایرانی در بازار بین المللیجو، غله ای با قدمتی دیرینه است که در نقاط مختلف کشور کشت و برداشت می شود. خواستگاه کشت اولین دانه های جو را فلات غربی ایران و مناطق از فلسطین می دانند و به همین علت از دیرباز تاکنون ایران از جمله بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان این محصول است.

جو دامی خام و تصفیه نشده تولید ایران در بازارهای بین المللی خریداران متعددی دارد. قیمت جو داخلی با توجه به درجه کیفی آن تعیین می شود که البته نوسانات چندانی ندارد و همواره با ثباتی نسبی همراه است.

صادرات کنسانتره دام و جو دامی اغلب به کشورهایی مانند عراق، افغانستان، تاجیکستان و … صورت می گیرد که از نظر بسته بندی، سلامت محصول و دارا بودن استاندارد و تائیدیه وزارت بهداشت باید به تایید گمرک درآید.

در نظر داشته باشید که برای صادرات کنسانتره دامی، جو، کنسانتره مرغ و … نیاز به مجوز سازمان جهاد کشاورزی نیز خواهید داشت. برای این منظور مراجعه به این سازمان در مراکز استان ها توصیه می شود.

فروشگاه معتبر کنسانتره میلامیکس در تهران

فروشگاه معتبر کنسانتره میلامیکس در تهرانمیلامیکس از جمله تولید کننده بهترین مارک کنسانتره دامی در کشور به شمار می رود. انواع مکمل های غذایی دام، طیور و حتی آبزیان در شرکت با بهره گیری از جدیدترین دانش های نوین و دستگاه های تمام اتوماتیک تهیه و تولید می شوند.

نمایندگی ها و مراکزی در جهت پخش و توزیع محصولات کنسانتره میلامیکس فعالیت دارند که اغلب به صورت مستقیم و بدون واسطه بهترین و جدیدترین، محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

کاهش قیمت ها، اطمینان از کیفیت محصول، خرید نمونه های متنوع خوراک دام و … از جمله مزایای مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگان معتبر این مارک هستند. در نقاط مختلف تهران نیز نمایندگانی به صورت مستقیم در زمینه عرضه و فروش کنسانتره میلامیکس فعالیت دارند. اگر وقت لازم برای مراجعه و خرید حضوری ندارید، نمایندگان فروش آنلاین بهترین گزینه برای دسترسی به محصولات این برند خواهند بود.

البته علاوه بر تهران، در برخی کلان شهرها و مراکز استان ها نیز نمایندگی های فروش حضوری کنسانتره میلامیکس مشغول به فعالیت هستند. با این حال آسان ترین روش برای خرید ارزان محصولات این برند، سفارش اینترنتی از نمایندگان آنلاین و فروشگاه ها معتبر است.

عرضه بدون واسطه کنسانتره دام

عرضه بدون واسطه کنسانتره دامروش های مختلفی برای خرید بدون واسطه و ارزان انواع کنسانتره دام در بازار از سوی فعالین به کار گرفته می شود. حال هر چقدر که برای تامین به تولید کنندگان نزدیک تر و از واسطه های بازار دورتر باشید، به مراتب قیمت خوراک گاو و گوسفند کاهش چشمگیری خواهد داشت.

به عنوان خریدار کنسانتره دام باید با بزرگترین تامین کنندگان و مراکز عرضه بدون واسطه این محصولات آشنایی کامل داشته باشید. بنابراین توصیه می شود در خریدهای عمده و نمونه های بسته بندی کارخانه ای مراکز زیر را انتخاب نمایید:

  • دفاتر فروش مرکزی انواع کنسانتره دام
  • شرکت های وارد کننده کنسانتره
  • کارخانه های خوراک دام
  • نمایندگان فروش آنلاین
  • تامین کنندگان منطقه ای معتبر

توصیه می شود از خرید خوراک دام به واسطه افراد ناشناس خودداری نمایید چرا که کیفیت محصولات عرضه شده توسط این افراد بسیار پایین بوده و اغلب حامل انواع بیماری های دامی نیز می باشند.

خرید کنسانتره دام به قیمت ارزان

خرید کنسانتره دام به قیمت ارزانکنسانتره به عنوان یک ماده غذایی جهت تغذیه صحیح دام ها انواع مختلفی دارند. آشنایی با این محصولات و هم چنین مواد تشکیل دهنده منجر به خرید موفق و هم چنین تغذیه مناسب دام ها خواهد شد. برخی از پرفروش ترین کنسانتره های دامی با ترکیبات مختلف، شامل گزینه های زیر هستند:

  1. کنسانتره پر شیر: این نوع کنسانتره که برای دام های شیرده کاربرد دارد از ترکیباتی مانند کنجاله سویا، کنجاله کلزا، سبوس گندم، پودر چربی، مکمل های مواد معدنی، تخم پنبه و برخی افزودنی های مجاز دیگر تشکیل شده است.
  2. کنسانتره پرواری: جو، ذرت، سبوس گندم، کنجاله سویا و کلزا، تخم پنبه و موننسین برخی از ترکیبات مهم در این نوع کنسانتره هستند.
  3. کنسانتره استارتر گوساله: مکمل مواد معدنی و ویتامینی، پروبیوئیک، پودر چربی، کنجاله سویا، کنجاله گلوتن و سبوس گندم را شامل می شوند.

در نظر داشته باشید که خرید کنسانتره پرواری و دامی فواید مانند عدم نیاز به تهیه انواع علوفه، آسان شدن تهیه خوراک روزانه دام، کاهش هزینه های کارگری و عدم نیاز به فرمول نویسی در ترکیب خوراک دام را به همراه دارد.

صادرات کنسانتره دام به قیمت تولید

صادرات کنسانتره دام به قیمت تولیداگر قصد فعالیت در زمینه واردات و صادرات کنسانتره دام را دارید، ابتدا باید مجوزهای لازم را از ادارات مربوطه مانند جهاد کشاورزی و گمرک تهیه نمایید. با قوانین صادراتی مانند نحوه ارسال، استانداردهای بسته بندی و هم چنین ارز معاملاتی آشنایی داشته باشید.

در مرحله بعد باید بتوانید تامین کنندگان مستقیم را برای خرید انواع کنسانتره صادراتی به قیمت تولید جستجو و پیدا کنید. برای این امر بهره مندی از مزایای شبکه های اینترنتی بسیار کمک رسان خواهد بود. هم چنین از طریق ادارات مربوطه می توانید به لیست کارخانه های تولید دسترسی داشته باشید.

توجه کنید که بازاریابی مناسب و شناخت بازار هدف قبل از ارسال و صادارت محموله تاثیر مهمی در فروش شما خواهد داشت. بنابراین توصیه می شود مشاوره لازم را از شرکت های مشاوره و صادراتی در زمینه تجارت کنسانتره دام را کسب نمایید.

افزایش چربی شیر، بهبود عملکرد سیستم ایمنی دام، افزایش و بهبود شیر تولیدی در روز، کاهش سقط جنین و بهبود عملکر تولید مثل مزایای استفاده روزانه از کنسانتره دام هستند. از آنجایی که پرورش دهندگان باید به صورت روزانه این محصولات را به کار ببرند، خرید با قیمت تولیدی برای آنها اهمیت ویژه ای دارد.

کیفیت بالای کنسانتره دام به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای کنسانتره دام به چه عواملی بستگی دارد؟کیفیت اولین و مهمترین فاکتور در موفق بودن برندهای تولیدی کنسانتره دام در بازار می باشند. اگر کیفیت محصول نهایی شرکتی مطلوب نباشد، فروش با کمترین قیمت ها نیز نخواهد توانست موجب جذب مشتری شود.

عوامل و فاکتورهای مهمی در تعیین و افزایش کیفیت کنسانتره تولیدی تاثیرگذار هستند. استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت مهم ترین عامل در این زمینه است. در مرحله دوم درصد ترکیبات مواد است که عامل تعیین کننده ای به شمار می رود. تولید کننده باید به خوبی بداند چند درصد پروتیئن، مواد معدنی و دانه های گیاهی باید ترکیب شوند تا محصول نهایی از نظر ارزش تغذیه ای مناسب باشد.

تولید بر پایه اصول بهداشتی نیز از جمله دلایل تضمین کیفیت و در نهایت اطمینان از سلامت دام و طیور خواهد بود. عدم وجود ناخالصی هایی مانند آهن و شیشه در ترکیبات تولیدی که باید به آن توجه ویژه ای شود.

تمامی شرکت های تولیدی به خوبی می دانند که کیفیت بالای کنسانتره ارتباط و تاصیر مستقیمی بر قیمت و افزایش فروش در بازار انواع کنسانتره خواهد داشت.

بازرگانی کنسانتره دام باکیفیت ایرانی و خارجی

بازرگانی کنسانتره دام باکیفیت ایرانی و خارجیبازرگانی ها منابع معتبری برای اطلاع از قیمت انواع کنسانتره پلت و پودری به شمار می آیند. اغلب مراکز بازرگانی در زمینه واردات و صادرات نمونه های ایرانی و خارجی کنسانتره ها فعالیتی مستمر دارند که در نهایت برندای مرغوب را در اختیار خریداران قرار می دهند.

در بازار داخلی، تولید کنسانتره دام پرواری درجه یک، شیری، تلیسه، استارتر و … با حجم بالایی صورت می گیرد. به همین علت عرضه و فروش این محصولات نیز علاوه بر بازرگانی ها، نمایندگای ها و شرکت های پخش از طریق واسطه ها و افراد غیر حرفه ای انجام می پذیرد.

همواره دقت باشید که بعد از خرید کنسانتره از بازرگانی و نمایندگی های معتبر باید میزان لازم را با توجه به جثه دام در ترکیبات تغذیه ای آن قرار دهید. استفاده بیش از اندازه کنسانتره نیز گاهاً باعث ایجاد شکمبه در دام می شود. برای جلوگیری از این مشکل باید بعد از حدود دو هفته مصرف چند روزی کنسانتره را از وعده غذایی دام ها حذف کنید.

بازار انواع کنسانتره مرغوب در کشور

بازار انواع کنسانتره مرغوب در کشورعلاوه بر انواع کنسانتره دامی، نمونه های طیور مانند کنسانتره بوقلمون، جوجه های گوشتی و تخمگذار نیز با تنوع بالایی تولید می شوند. قیمت کنسانتره مرغ در بازار تحت تاثیر عوامل کیفی و کمی مانند نرخ روز مواد اولیه ترکیبی متغیر است.

شرکت های متعددی انواع کنسانتره های دامی و طیور را تولید می کنند. شرکت هایی مانند دام پارس یا کنسانتره سپاهان، با ترکیبات عالی و به روز توانسته اند محصولاتی با قدرت بالای تغذیه ای را عرضه کنند.

استعلام قیمت خوراک دام پارس و برندهای معتبر دیگر نه تنها از طریق نمایندگی های که با بهره گیری از مزایای شبکه های اجتماعی و فروشندگان آنلاین نیز امکان پذیر است.

طی سالهای اخیر به واسطه ایجاد فروشگاه های آنلاین بهترین کنسانتره دامی ایرانی و خارجی با نرخ تولیدی و وارداتی از طریق نمایندگان و شرکت های توزیع و پخش در اختیار مشتریان گذاشته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.