خوردن آلو بخارا خورشتی موجب 5 قلو باردار شدن مادر گنبدی شد

آلو بخارا خورشتی حاوی ترکیبات پلی فنلی دیگری مانند لوتئین و کریپتوکسانتین هستند. این ترکیب همچنین به کاهش استرس اکسیداتیو روی سلول ها کمک می کند.
آلو بخارا به درمان یبوست کمک می کند.

آلو سرشار از فیبر غذایی است. ترکیبات سوربیتول و ایزاتین موجود در آلو به حفظ حرکات روده و تنظیم جریان صاف کمک می کند.

سوربیتول یک ملین طبیعی است که به روده بزرگ برای جذب آب و تحریک حرکت روده کمک می کند و در نتیجه یبوست را از بین می برد. ایزاتین ممکن است به تنظیم عملکرد دستگاه گوارش کمک کند.

آلو بخارا با سلول های سرطانی مبارزه می کند.

آلو یا آلو بخارا برای پیشگیری از سرطان به ویژه سرطان سینه، دستگاه گوارش و مجاری تنفسی مفید است.

آنتوسیانین ها که رنگدانه های آبی مایل به قرمز در این میوه شاداب هستند، با پاک کردن رادیکال های آزاد موجود در برابر سرطان محافظت می کنند.

آلو

ویتامین A که به وفور در آلو یافت می شود به عنوان محافظت کننده در برابر سرطان دهان و حفره شناخته شده است.

آلو به ویژه در پیشگیری از سرطان سینه مفید است.

قدرت آنتی اکسیدانی آلو بخارا و مواد مغذی گیاهی آن رشد سلول های سرطان سینه را متوقف می کند اما سلول های سالم را از بین نمی برد.

آلو منبعی غنی از ویتامین‌ها، به‌ویژه ویتامین A است.

ویتامین A برای سلامت چشم‌ها و بینایی تیزبین مهم است و از دژنراسیون ماکولا محافظت می‌کند.

آلو بخارا منبع غنی کاروتنوئید زآگزانتین است. آلو نه تنها غشای چشم را سالم نگه می دارد، بلکه از ما در برابر آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

خوردن آلو می تواند سلامت استخوان ها را به ویژه در زنان یائسه تقویت کند. ویتامین K موجود در آلو توانایی معکوس کردن از دست دادن استخوان در زنان در دوران یائسگی را دارد.

به دلیل وجود مقدار زیادی ترکیبات فنلی و فلاونوئیدی موجود در آن، به غیر از ویتامین K، می تواند از دست دادن استخوان را معکوس کند.

آلو بخارا همچنین حاوی بور است که نقش مهمی در استخوان سازی ایفا می کند و به طور فعال در حفظ تراکم استخوان و نگهداری عمومی شرکت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.