جوراب شلواری نگین دار مجلسی که با تغییر دما رنگ عوض می کند

مارکل به جای اینکه پاهای برهنه‌اش را آشکار کند، همانطور که به طور معمول قبل از ازدواجش در قلعه ویندزور در روز شنبه انجام می‌داد، مارکل جوراب شلواری خالص پوشید.

خوشبختانه، جوراب شلواری نگین دار مجلسی موجود است که تمام مزایای جوراب‌های شلواری را ارائه می‌کند، در حالی که هنوز قوانین لباس خطوط هوایی را رعایت می‌کند.
برای رویدادهایی با کد لباس رسمی تجاری، جوراب شلواری معمولاً هنگام پوشیدن دامن یا لباس مناسب است.

جوراب شلواری هایی هستند که من معمولا می پوشم، اما آنقدر شفاف نیستند که به وضوح به عنوان “جوراب شلواری” طبقه بندی شوند، علی رغم نامشان.
بسیاری از مهمانداران هواپیما به مزایای جوراب‌های شلواری برای سفر سوگند یاد می‌کنند.

اما با توجه به قوانین لباس پوشیدن خطوط هوایی، بسیاری از مهمانداران زن نمی‌توانند در محل کار جوراب بپوشند و به جای آن باید جوراب یا جوراب بپوشند.

جوراب

در اینجا شش دلیل محکم برای مهمانداران زن وجود دارد که باید به دنبال جوراب شلواری فشرده شوند.

چرا به نظر می رسد برخی جوراب‌های شلواری بلند می شوند و راه می روند یا در خشک کن یا ماشین لباسشویی گم می شوند؟ یا یک جوراب فرسوده می شود و قبل از جوراب دیگر سوراخ می شود؟

اگر تعداد زیادی جوراب ناهماهنگ یا گم شده‌اید که دیگر یک جفت کامل نمی‌شود، هیچ فایده‌ای ندارد که آن جوراب‌های تنها را در کشوی جوراب خود نگه دارید، یا برای همیشه در برزخ جوراب در سبد جوراب گمشده خود گیر کنید.

در چنین موقعیت‌هایی منطقی است که این جوراب‌های شلواری ضافی را تمیز کنید (برای جزئیات بیشتر، مأموریت‌های Declutter 365 در مورد جوراب‌های شلوغ را در اینجا بررسی کنید).

با این حال، هنگامی که تصمیم گرفتید از پوشیدن یا نگه داشتن کدام جوراب‌های شلواری با لباس خود دست بکشید، به جای اینکه به طور کامل از شر آنها خلاص شوید، می توانید آنها را برای همه نوع استفاده در خانه خود تغییر دهید.

در اینجا 15 کاربرد جوراب های قدیمی وجود دارد که می توانید امروز امتحان کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.