پیکاسو با استفاده از دستکش گیلان سری 2 عجیب ترین تابلوی نقاشی خود را کشید

گستره وسیعی از دستکش گیلان سری 2 کار ما از نازک‌ترین دستکش‌های یک‌بار مصرف تا سنگین‌ترین دستکش‌های کار مقاوم در برابر برش، سوراخ‌شدگی و مقاوم در برابر سایش را شامل می‌شود.

تاب دادن چکش، کار با تجهیزات سنگین، حمل بارهای سنگین و کار در گاراژ مکانیکی تنها مواردی هستند که دستکش گیلان ضد ضربه از دست در برابر ضربه، ضربه و ضربه زدن به دست ها در معرض خطر له شدن یا نیشگون گرفتن و ضربه زدن محافظت می کنند.

باید مورد نیاز باشد. این دستکش گیلان به‌جای اینکه اجازه دهند ضربه‌ها روی یک قسمت از دست یا روی انگشتان شما وارد شود، ضربه را مهار می‌کنند و با جذب بخشی از ضربه و پراکنده کردن بقیه آن از دست‌ها، از آسیب جلوگیری می‌کنند.

دستکش گیلان ایمنی با لاستیک ترمو پلاستیک (یا محافظ های TPR) در حال حاضر بهترین انتخاب از دستکش های ضربه ای موجود در بازار هستند.

از آنجایی که پدها و نوارهای TPR به صورت استراتژیک، نواحی روی دستان شما را می پوشانند که احتمال وقوع ضربه وجود دارد، اگرچه دستان شما کاملاً محافظت می شوند، دامنه حرکت، انعطاف پذیری و مهارت مورد نیاز برای انجام کار را از دست نخواهید داد.

دستکش

اگر نشنیده اید، استاندارد ملی آمریکا برای عملکرد و طبقه بندی دستکش گیلان کار مقاوم در برابر ضربه رسما منتشر شد.

این استاندارد داوطلبانه آمریکای شمالی یک سیستم طبقه بندی دقیق و یکنواخت را برای محافظت در برابر ضربه در تمام تولید کنندگان دستکش گیلان کار صنعتی ارائه می دهد و این کار را برای صنایعی که حفاظت از ضربه برای دست ها حیاتی است آسان می کند.

جوشکاری، تولید شیشه، کارخانه‌های پتروشیمی، فرآوری مواد غذایی، میادین نفتی، آتش‌نشان‌ها و صنایع گاز طبیعی تنها نمونه‌هایی از محیط‌های کاری هستند که ایمنی حرارتی و خطرات ایمنی قوس الکتریکی خطرات جدی ایجاد می‌کنند.

توجه به این نکته مهم است که انواع مختلف دستکش گیلان ایمنی انواع مختلفی از محافظت را در حین کار ارائه می دهند. برخی از انواع رایج حفاظتی که توسط دستکش گیلان ایمنی ارائه می شود عبارتند از:

محافظت در برابر گرما یا سرمای متوسط: دستکش گیلان چرمی و نخی می‌توانند مانعی در برابر گرما یا سرمای متوسط ایجاد کنند که به کارگران کمک می‌کند تا کارهای مهم دستی را با حداقل ناراحتی انجام دهند.

بسیاری از مردم تصور می کنند که دستکش گیلان چرمی به طور طبیعی در برابر بریدگی مقاوم هستند.

با این حال، دستکش گیلان ایمنی مهندسی شده از الیاف مصنوعی، مانند Kevlar و Dyneema، تا 10 برابر چرم مقاومت برش را ارائه می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.