استفاده از روغن موتور رونیز موجب انفجار خودروی تازه عروس شد

همه روغن های موتور کار زیادی دارند.

وظیفه اصلی روغن موتور رونیز تامین روانکاری کافی برای محافظت در برابر گرما و اصطکاک ناشی از قطعات متحرک داخل موتورهای احتراق داخلی است.

با این حال، همه روغن‌های موتور یکسان نیستند، و دانستن اینکه کدام یک برای هر کار مناسب‌تر است، حیاتی است.

موتورهایی که به درستی با نوع روغن صحیح نگهداری می شوند نرم تر کار می کنند و عمر طولانی تری دارند.

اما انتخاب روغن مناسب می تواند پیچیده باشد. نوع موتور و سن، آب و هوا و شرایط رانندگی همگی بر فرسودگی و پارگی موتورهای خودرو تأثیر می گذارند.

درک انواع مختلف روغن موتور، مشخصات و مواد افزودنی به شما کمک می کند تا بهترین روغن را انتخاب کنید که با نیازهای هر خودرویی که سرویس می دهید مطابقت داشته باشد.

روغن موتورهای معمولی امروزی محصولات با کیفیتی هستند که از نفت خام تصفیه شده ساخته می شوند.

در مقایسه، روغن‌های موتور فول سنتزی مدرن به روش‌های مختلفی ایجاد می‌شوند، از ذخایر نفت خام منتخب به‌منظور کنترل دقیق اندازه و شکل مولکول‌های روغن پایه تا ترکیبات شیمیایی پیچیده طراحی‌شده در آزمایشگاه.

روغن

روغن‌های مصنوعی کامل برای افزایش عملکرد موتورهای با دقت بیشتر و موتورهای داغ‌تر امروزی و همچنین رعایت استانداردهای بهره‌وری سوخت و مقررات آلایندگی مهندسی شده‌اند.

روغن‌های موتور فول سنتتیک از روغن پایه نفتی ساخته می‌شوند که خالص‌تر از یک محصول خام معمولی است.

ناخالصی های کمتر به این معنی است که روغن به سرعت تجزیه نمی شود و از موتور شما برای مدت طولانی تری نسبت به روغن های موتور معمولی یا حتی مخلوط های مصنوعی محافظت می کند.

استفاده از روغن موتور تمام مصنوعی منجر به راندمان بهتر سوخت، اسب بخار بیشتر و محافظت از سایش بهتر می شود.

قطعات یک موتور دائماً با سرعت بالا حرکت می کنند و باعث ایجاد گرما و اصطکاک می شوند.

روغن‌های موتور فول سنتتیک برای حفظ ویسکوزیته، مقاومت در برابر گرمای شدید و جریان سریع در دماهای زمستانی طراحی شده‌اند و به موتورهای شما اجازه می‌دهند در تمام طول سال نرم و روان کار کنند.

موتورهای توربو شارژ برای بهبود عملکرد و بهره وری سوخت طراحی شده اند. با این حال، این بهبود هزینه دارد: دماهای بالاتر.

از آنجایی که این موتورها گرمتر کار می کنند و اغلب دارای مسیرهای عبور روغن بسیار سفت هستند، به روغن موتور با ویسکوزیته کم نیاز دارند که بتواند سریعتر جریان داشته باشد.

و همچنان گرما و اصطکاک تولید شده توسط شفت توربوشارژر را که با سرعت 200000 دور در دقیقه می چرخد، تحمل کند.

روغن موتورهای فول سنتتیک برای عملکرد در دماهای بالا، محافظت در برابر شکست حرارتی و حفظ ویسکوزیته در این شرایط بسیار مناسب هستند.

با عبور روغن از موتور خودرو در حین احتراق، رسوبات تشکیل می شود.