پودر ماهی صادراتی شمال | سفارش خرید عمده با قیمت ارزان

پودر ماهی صادراتی شمال در کشور با بالاترین کیفیت ها عرضه می شود. و این پودر بسته به انواع گونه های مختلف ماهیان دریای شمال با خواص مختلفی وارد بازار های خارجی می شوند. پودر ماهی مخصوص صادرات از با کیفیت ترین و مرغوب ترین این خوراک آبزیان فرادانه می باشد. که از طریق نمایندگی ها در سراسر کشور عرضه و از طریق شرکت های صادراتی نیز به دیگر کشورهای همسایه و حوضه خلیج فارس٬ عراق٬ امارات متحده عربی٬ پاکستان٬ ترکیه٬ و غیره صادر می شود.

پودر ماهی صادراتی شمال | سفارش خرید عمده با قیمت ارزان

خرید و فروش پودر ماهی شمال

خرید و فروش پودر ماهی شمال خرید و فروش پودر ماهی شمال در سراسر کشور انجام می شود٬ شرکت های تجاری پخش کننده عامل خرید و فروش و پخش این محصول هستند. عمده فروشان پودر ماهی نیز این محصول را عمده از تولید کننده بدون واسطه و ارزان خرید نموده٬ و عمده با قیمت مناسب آن را از طریق نمایندگی های فروش و یا مارکت های اینترنتی عرضه می کنند.

 شرکت های بازرگانی پخش کننده در این زمینه فعالیت دارند و پودر گوشت طیور شمال را خرید و فروش می کنند.

قیمت روز پودر ماهی صادراتی شمال

قیمت روز پودر ماهی صادراتی شمالقیمت روز پودر ماهی صادراتی شمال بر اساس کیفیت٬ درجه خلوص٬ گونه ماهی٬ برند٬ نوسانات بازار و غیره متفاوت است. قیمت پودر ماهی هر چه با کیفیت تر و خالص تر باشد خاصیت بیشتری دارد و لذا گرانتر می باشد.

گونه ماهیان گران پودر آنها نیز گران است و پودر ماهی خارجی گرانتر از ایرانی است، چون ارز برای آن خارج شده است. روش و هزینه تولید نیز در قیمت تاثیر گذار است٬ مثلا پودر ماهی که در کارخانه با حرارت پایین خشک می شود٬ لذا ویتامین های آن پایدار است و چون با کیفیت تر است گرانتر می باشد. در مقابل پودری که در کارخانه با درجه بالا خشک می شود ارزش غذایی آن کم تر است. پودر تهیه شده از ماهیان دریایی از کیفیت بالا تری برخوردار هستند.

پودر ماهی دریایی به نوعی طبیعی تر و با کیفیت تر از پودر ماهی پرورشی است و نرخ بیشتری دارد. ماهی تازه نیز در قیمت موثر و هر برندی قیمت خاص خود را دارد. تعیین کننده قیمت خود کارخانه تولیدی خواهد بود.

فروشندگان پودر ماهی شمال در بازار تهران

فروشندگان پودر ماهی شمال در بازار تهرانفروشندگان پودر ماهی شمال در بازار تهران بسیار زیاد هستند. این پودر به دلیل دریایی بودن ماهی آن خریداران بیشتری در تهران دارد. فروشندگان این پودر بیشتر فروشگاه های خوراک دام طیور و آبزیان می باشند.

که به صورت بسته بندی شده و فله ای محصول را عرضه می کنند. پودر ماهی شمال بسته به گونه ی ماهی شمالی خواص مختلفی دارند و خوراک انواع دام٬ طیور٬ آبزیان٬ میگو٬ اسب و انواع پرندگان هستند.

خریداران این پودر پرورش دهندگان ماهی٬ میگو٬ دامداری ها٬ دامپروری ها٬ مرغداری ها و پرورش دهندگان انواع پرندگان می باشند. که این پودر نوعی مکمل غذایی و تقویت کننده حیوان و بسیار مقوی و انرژی بخش می باشد.

نمایندگی فروش پودر ماهی شمال در تهران

نمایندگی فروش پودر ماهی شمال در تهراننمایندگی فروش پودر ماهی شمال در تهران به دلیل تقاضای زیاد بیشترین عرضه را دارند. این نمایندگان وظیفه فروش برند تولید کنندگان و پخش آن در سراسر کشور را دارند.

کارخانه تولید کننده پودر ماهی شمال نیز از طریق نماینده و دفاتر فروش خود در تهران برند مخصوص به خود را به صورت عمده یا خرده به فروش می رسانند.

تهران به دلیل موقعیت اقتصادی و تجاری و استراتژیکی که دارد از خریداران عمده ایرانی و خارجی برخوردار است. بیشتر قراردادهای فروش در این شهر بسته می شود مسلما بیشتر دفاتر فروش نیز در این شهر است.

 

شرکت های صادر کننده پودر ماهی شمال

شرکت های صادر کننده پودر ماهی شمالشرکت های صادر کننده پودر ماهی شمال این محصول را از تولید کننده عمده خریداری نموده و به دیگر کشورها صادر می کند. صادرات پودر ماهی به کشورهای همسایه شمال و جنوب و کشورهای حوضه خلیح فارس٬ عراق٬ روسیه٬ کویت٬ عمان٬ امارات متحده عربی٬ ترکیه٬ پاکستان٬ هند و…صادر می شود.

صادرات به کشورهای همسایه مانند عراق بدون واسطه و از راه خشکی و دریایی عرضه می شود. ولی عرضه به کشورهایی غیر از همسایه با واسطه می باشد. پودر ماهیان صادراتی همیشه از برندهای با کیفیت و معتبر می باشد و دارای تاییدیه بهداشتی  و از مرغوبیت و خلوص برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.