استفاده از شیلنگ نور مخفی لاله زار موجب نابینا شدن نوزادان می شود

شیلنگ نور مخفی لاله زار با مدل سازی ساده بزرگترین مزیت را دارد.

زیرا ابتدا به سقف برخورد می کند و سپس سقف نور را به داخل اتاق می شکند تا نور حس شناور بودن را داشته باشد و از نظر بصری سقف را “بالا” می کند تا اتاق بالاتر به نظر برسد.

بنابراین نور مخفی اتاق نشیمن به خوبی انجام می شود، آنچه ترویج فقط سبک نیست، هنوز هم ارتفاع لایه ~

قسمت بالایی مبل می تواند نور نشتی چند را انجام دهد، اجازه دهید نور مداری و غیرمستقیم آسپرهای زمین پایین بیایند و با قلاب مستقیم برخورد نکنند، جو بیرون آمد.

در واقع در دیوار زمین درز نور پنهان است هتل نیست فقط قابل اجرا است، پیاده روی در شب، نیازی به باز کردن لامپ است که چشمک می زند، سوسو زدن نور چشمک زن مناقصه شما را کاملا با هم راضی نگه می دارد، عاشقانه باعث صرفه جویی در گزارش دوباره.

شیلنگ

از مسیرهای باغ و ایوان های جلویی استفاده کنید، کمی نور پنهان روی زمین ایجاد کنید و هر بار که به خانه می روید احساس راحتی داشته باشید.

البته، نورپردازی در فضای باز موظف به در نظر گرفتن باران و برف است، بهتر است کمی به معنای حرفه ای مشورت کنید.

چه یک کمد مجزا داشته باشید چه نداشته باشید، کمی نور مخفی زیر پارتیشن انجام دهید تا هر تکه لباس، هر جفت کفش و هر کیف را روشن کنید (این فیلتر افسانه است، خوب؟).

وقتی هر روز صبح جلوی انبوهی از لباس ها می ایستید و هنوز احساس می کنید لباسی برای پوشیدن ندارید، فضای روشن ممکن است انتخاب را برای شما آسان تر کند.

شما همچنین می توانید نور کمد لباس را روی یک گنج پیدا کنید. درب کمد باز می شود و چراغ روشن می شود (اصل نور القایی).

رنگ روشن جلوه‌ای را که بزرگ‌تر می‌کند برای گسترش می‌بندد، به پرتوی نور در لبه‌ی باریک سینه نگاه کنید، کل فضا چندین بار بزرگ‌تر می‌شود.