پودر ماهی درجه یک طیور | تولیدی پودر ماهی خالص و باکیفیت

تولید کنندگان تلاش می کنند؛ تا با تولید پودر ماهی درجه یک طیور، خود را در بازار داغ رقابتی قرار دهند. با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و دارای تمام استانداردهای موجود سازمان ملی استاندارد می توان؛ محصولی خوب و با کیفیت برای خوراک طیور و آبزیان تولید کرد. این محصول غنی ترین منبع تامین پروتئین است و در چاقی و وزن گرفتن طیور نقش بسزایی دارد. تولید خالص و درجه یک آن کیفیت و تاثیر بهتری دارد. علاوه بر ایران کشورهای زیادی از این محصول استفاده می کنند؛ و این محصول را در خوراک طیور و دام ها گنجانده اند. ترکیبات پودر ماهی منحصر به فرد است و از اصلی ترین خواص پودر گوشت طیور برای دام و طیور رساندن مواد معدنی و مغزی به بدن آنهاست.

پودر ماهی درجه یک طیور | تولیدی پودر ماهی خالص و باکیفیت

مراکز تولید کننده پودر ماهی خوراک دام با کیفیت

مراکز تولید کننده پودر ماهی خوراک دام با کیفیتبعضی از مراکز تولید کننده پودر ماهی خوراک دام با کیفیت در جنوب ایران فعالیت می کنند. علاوه بر بسته بندی زیبا و شکیل عامل اصلی تبلیغ هر محصول کیفیت خوب آن است.

از مهمترین اولویت های اساسی  پودر ماهی، استفاده آن در تغذیه دام و طیور است؛ که کاربرد زیادی دارد و بازار فروش آن بالا است.

از بین تمام تولید کننده هایی که در جنوب و شمال کشور و در شهرهای ساحلی فعالیت می کنند؛ فقط عده معدودی از آنها سعی در تولید خوراک ماهی پرورشی با کیفیت و مرغوب می کنند.

کارخانجات زیادی در این زمینه در حال رقابت هستند؛ که هر کدام بر حسب نیاز تولید کننده، در حال تولید محصولات خود هستند.

خرید مکمل دامی با بهترین قیمت

خرید مکمل دامی با بهترین قیمت مشتری با خرید مکمل دامی با بهترین قیمت تلاش می کند تا نیاز خود به خوراک دام را تامین کند. بهترین مکمل پودر ماهی برای طیور است؛ که یک غذای اصلی و مغذی برای آنها به حساب می آید.

این محصول به رشد طبیعی دام، طیور و آبزیان سرعت می بخشد؛ و وزن آنها به سرعت بالا می آید. این ویژگی منحصر به فرد باعث تمایز این محصولات از دیگر تولیدات شده است.

به دلیل مصرف زیاد پودر ماهی برای خوراک دام و طیور،  بخش اعظمی از این تولید به صنایع دام و طیور فرستاده می شود. و خرید و فروش آن در حجم بالا انجام می شود. بیشتر کارخانجات برای جلب رضایت مشتری و ارتقای فروش محصول خود رادبا قیمت مناسب عرضه می کنند.

قیمت پودر ماهی دامی در شرکت های تولیدی

قیمت پودر ماهی دامی در شرکت های تولیدیقیمت پودر ماهی دامی در شرکت های تولیدی نسبت به قیمت پودر ماهی در بازار متفاوت است و با توجه به کیفیت محصول تولید شده تغییر می‌کند. کاربرد پودر ماهی در تغذیه دام و طیور و فروش بالای این محصول، بازار رقابتی بین تولید کننده ها بوجود آورده است.

شرکت های تولیدی به دلیل اینکه محصول را به صورت عمده و در حجم بالا عرضه می کنند؛ قیمت مناسبی هم برای آن در نظر می گیرند تا عمده فروش و شرکت ها به راحتی بتوانند آن را تهیه کنند.

هر چه تقاضا و سفارش محصول در بازار بیشتر می شود؛ متقابلا تولید آن هم بالاتر می رود. تولید کننده های داخلی سعی می کنند با تولید پودر ماهی با کیفیت و استاندارد آن را برای صادرات نیز مهیا کنند.

لیست مراکز فروش پودر ماهی خوراک دام در ایران

لیست مراکز فروش پودر ماهی خوراک دام در ایرانبا تقاضا و تولید بیشتر هر ساله به لیست مراکز فروش پودر ماهی خوراک دام در ایران  افزوده می شود. بیشتر تولید کننده ها خود نیز مراکزی برای پخش و فروش دارند.

امروزه بیشترین مراکز فروش در شهرهای ساحلی شمال و جنوب در حال فعالیت هستند و محصول خود را به تمام نقاط ایران ارسال می کنند.

فروش به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می دهند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی مردم بیشتر به خدمات اینترنتی روی آوروه اند و خرید خود را از طریق فروشگاه های انلاین اینترنتی انجام می دهند.

مراکز فروش به وسیله فروشگاه اینترنتی می توانند محصول خود را در همه جای ایران به دست مصرف کننده برسانند و تبلیغات خود را گسترش دهند‌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.