قیمت پودر ماهی انزلی | تولید کنندگان پودر ماهی شمال

پودر ماهی یک ماده مغذی است که خاصیت هضم بالایی دارد. به همین دلیل باید به جیره غذایی اکثر حیوانات پرورشی به خصوص ماهی و میگو اضافه شود. این پودر از ماهیان اقیانوسی که دارای استخوان های زیادی می باشند، تامین می شود. جهت تهیه این محصول با هزینه مناسب باید توجه داشت که قیمت پودر گوشت ماهی انزلی بسیار مناسب می باشد و با خرید این محصول از انزلی می توان، پودر ماهی با کیفیت و باقیمت مناسب تهیه کرد.

قیمت پودر ماهی انزلی | تولید کنندگان پودر ماهی شمال

شرکت های تولید کننده پودر ماهی در شمال کشور

شرکت های تولید کننده پودر ماهی در شمال کشوربه دلیل مجاورت شمال کشور به دریای خزر و دسترسی آسان به ماهی های مناسب برای تولید پودر ماهی، شرکت های تولیدی بسیاری در استان های شمالی اقدام به تولید و فروش پودر ماهی کرده اند.

در این بین کارخانه پودر ماهی گیلان و خوراک ماهی خاویاری تولید کننده یکی از با کیفیت ترین نوع این محصول در شمال کشور است. کیفیت بالای هر محصولی ضامن فروش بالای آن است که کارخانه تولید پودر ماهی گیلان به دلیل کیفیت بالا دارای فروش بالا نیز می باشد.

شرکت های تولید کننده این محصول در شمال کشور، دارای صادرات به کشورهای دیگر می باشند؛ که مناسب بودن قیمت پودر ماهی انزلی و گیلان و کیفیت بسیار بالای این محصول تولیدی، توانسته این کارخانه ها را به عنوان پرفروش ترین شرکت های تولید پودر ماهی در منطقه خاورمیانه تبدیل کند و محصولاتشان را در بین پرورش دهندگان دام و طیور در کشورهای خاورمیانه سر زبان ها بیاندازد.

تولید و عرضه پودر ماهی شمال با بهترین قیمت

تولید و عرضه پودر ماهی شمال با بهترین قیمتنمایندگی های خرید و فروش پودر ماهی شمال، در سراسر کشور عرضه کننده این محصول با بهترین قیمت به خریداران می باشند.که قیمت پودر ماهی انزلی بسیار مناسب بوده و توانسته نیاز مشتری را با قیمت کمتری مرتفع کند.

خرید پودر ماهی به طور مستقیم از شمال و یا نمایندگی های آن در مناطق دیگر کشور، می تواند باعث کاهش هزینه های مصرفی، برای برطرف کردن نیاز های پروتینی حیوانات پرورشی شود. این محصول برای حیوانات متفاوتی مورد نیاز است که در لیست زیر تعدادی از جانداران مصرف کننده این محصول آورده شده است.

  • انواع طیور به ویژه نوع تخم گذار آن
  • دام های شیرده
  • اسب
  • ماهی و میگو

پودر ماهی به دلیل بالا بودن پروتئین آن و درصد جذب بالا توسط جانداران، باعث رشد سریع حیوانات می شود. با تامین این پودر از کارخانه های شمالی برای این جانداران، می توان بهره وری مزرعه پرورشی را با پرداخت قیمت مناسبی، افزایش داد.

قیمت روز پودر ماهی شمال در بازار تهران

قیمت روز پودر ماهی شمال در بازار تهرانقبل از تهیه پودر ماهی، تهیه لیست قیمت بسیار کمک کننده است. با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی به راحتی می توان قیمت پودر ماهی انزلی و یا به طور کلی کارخانجات واقع در شمال کشور را به دست آورد.

بازار فروش مکمل های غذایی حیوانات یکی دیگر از مراکزی است، که می تواند قیمت روز پودر ماهی شمال را در شکل خرید عمده و یا خرد در اختیار شما قرار دهد.

مراکز عرضه مستقیم محصولات غذایی دام و طیور در تهران نیز با ارائه این محصول با قیمت کارخانه به مصرف کنندگان توانسته اند، به یکی از مراکز عرضه مناسب پودر ماهی در پایتخت تبدیل شوند.

خرید پودر ماهی شمال با کمترین قیمت

خرید پودر ماهی شمال با کمترین قیمتمیتوان با مراجعه به استان های شمالی، پودر ماهی را با کمترین قیمت از این استان ها تهیه کرد. دلیل این پایین بودن قیمت، حذف واسطه ها و هزینه حمل و نقل می باشد.

فروشگاه های اینترنتی که به صورت مستقیم با کارخانجات کار می کنند، به خرید این محصول با کمترین قیمت کمک می کنند. ارسال از فروشگاه های اینترنتی رایگان بوده و می تواند در هزینه پرداختی شما کاهش مناسبی ایجاد کند.

جهاد کشاورزی با عقد قرارداد با برخی از کارخانجات شمالی محصولات این شرکت ها را به قیمت کارخانه در اختیار تولیدکنندگان محصولات حیوانی قرار می دهد که کمک بزرگی به این مصرف کنندگان است و می توانند محصول با کیفیت را با هزینه مناسب دریافت کنند که کمک بزرگی به مصرف کننده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.