قیمت صدف معدنی | فروشندگان صدف معدنی ارزان

کارخانجات تولید کننده پودر صدف معدنی در ایران بسیار هستند. این کارخانجات می کوشند، محصولی را که تولید می کنند باکیفیت باشد، و در عین حال ارزان تر به دست مشتری برسد، صدف در کنار دریا به وجود می آید و با گذشت زمان تبدیل به فسیل می شود، این صدف چون فسیلی است، عاری از هر گونه آلودگی است و سرشار از کلسیم است. صدف در کارخانجات تولیدی تبدیل به پودر صدف می شود، و در صنعت دام و طیور به کار می رود، مراکز پرورش طیور  و دامداری های سراسر کشور از کارخانجات پودر گوشت ماهی صدف می خرند و همراه با جیره غذایی به حیوانات می دهند، کلسیم موجود در این محصول موجب زیاد شدن شیر دام ها می شود، و قدرت تخم گذاری را در طیور افزایش می دهد. قیمت صدف معدنی بسته به نوع مصرف متفاوت است.

قیمت صدف معدنی | فروشندگان صدف معدنی ارزان

تولیدات صدف معدنی در ایران

تولیدات صدف معدنی در ایرانتولیدکنندگان بزرگ روزانه چندین تن صدف معدنی تولید می کنند و در بازارهای ایران می فروشند، فروش صدف معدنی به مرغداران و گاوداران در سراسر کشور صورت می پذیرد، مرغداران صنعتی بسته به نوع مرغی که پرورش می دهند، این محصول را خریداری می کنند. قیمت صدف خوراک طیور برای مرغداری ها اغلب از نوع شکری است و برای دام های مختلف گرانول می باشد.

قیمت غذای ماهیان دریایی و خوراک طیور نسبت به بازار عرضه و تقاضا مختلف است. کارخانه های تولید کننده پودر صدف اغلب از مکان های تولید و پروش گوشت قرمز و یا سفید دور می باشند، مرغداری ها اغلب از طریق سایت های مختلف اقدام به خرید از کارخانجات تولید صدف معدنی می نمایند و این کارخانجات با ماشین ها محصول را برای مرغداری ها می فرستند، که هزینه ی راننده و کارگر و هزینه ی بار  هم به قیمت محصول اضافه می شود.

خریداران اغلب به صورت عمده ای خرید می کنند، خرید عمده ای باصرفه تر و ارزان تر از خرید جزئی می باشد.

فروش صدف معدنی به مرغداری ها

فروش صدف معدنی به مرغداری هاصدف های معدنی انواع مختلفی دارند، که پودر صدفی که مرغداری ها برای پرورشگاه های خود سفارش می دهند، اغلب از نوع شکری است، پودر شکری دارای ویژگی هایی است از جمله

  1. راحت بلعیده می شود و عاری از آلودگی است.
  2. در سنگدان مرغ به مدت زیادی باقی می ماند.
  3. باعث ایجاد تخم مرغ هایی با پوسته ی ضخیم می شود و قدرت تخم گذاری را زیاد می کند.

برای خرید  شما می توانید به مراکز عرضه و فروش مراجعه کنید، و یا به وسیله ی سایت های مختلف که برای عرضه و فروش در ایران طرح ریزی شده است. انواع صدف معدنی و یا نوع خاصی را که مورد نظر شماست انتخاب کنید، و مقدار آن را سفارش دهید.

قیمت صدف معدنی طیور در کارخانه های تولید کننده

قیمت صدف معدنی طیور در کارخانه های تولید کننده  قیمت صدف معدنی طیور در کارخانه های تولید کننده مختلف است و کاربرد پودر صدف برای جیره غذایی دام و طیور انواع مختلفی دارد.

  •  پودری، این نوع برای مختلط شدن با جیره غذایی بوقلمون و شتر مرغ به کار می رود.
  • شکری، برای مختلط شدن با جیره مرغ تخم گذار به کار می رود.
  •  گرانول، برای مختلط شدن با جیره گوسفند و دام کاربرد دارد.

در تمام کارخانجات تولیدی صدف به عنوان یک منبع ارزان تامین کلسیم تولید می شود، کارخانه های تولید کننده تلاش می کنند که این محصول را  باکیفیت و با قیمت پایین تولید و عرضه نمایند.

فروشندگان صدف معدنی در بازار ایران

فروشندگان صدف معدنی در بازار ایرانتولیدکنندگان و فروشندگان  پودر صدفی در بازار ایران می کوشند، صدف معدنی ارزان اما باکیفیت را به مشتری ارائه دهند، این  محصول در انواع مختلف تولید می شود و هر کدام نسبت به کاربردی که دارد، قیمت های متفاوتی هم دارد. برای پی بردن به قیمت این محصول در بازار ایران می توانید به مراکز عرضه و فروش مراجعه کنید، و یا به وسیله ی فروشگاه های اینترنتی با نمایندگان فروش تماس بگیرید و قیمت روز را جویا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.