فروش پودر ماهی به صورت عمده | قیمت پودر ماهی عمده

پودر ماهی محصول جامد آرد مانند و یکی از فرآورده های ماهی است که پس از پختن انواع ماهی٬ و خشک کردن و آسیاب کردن ماهی و یا ضایعات آبزیان به دست می آید. پودر ماهی سرشار از منبع تامين پروتئين می باشد. فروش پودر ماهی به صورت عمده در نمایندگی های فروش و شرکت های پخش کننده انجام می شود. و شرکت های تولیدی این غذای ماهیان دریایی را عمده از طریق دفاتر فروش خود در نقاط مختلف کشور عرضه می کنند.

قیمت پودر ماهی عمده در تهران

قیمت پودر ماهی عمده در تهرانقیمت پودر ماهی به صورت عمده در تهران کاملا متغیر و متفاوت است. و بر اساس کیفیت ماهی و برند محصول قیمت ها فرق دارند. و در صورتی که این محصول عمده و بدون واسطه و مستقیم عرضه شود ارزانتر می باشد.

پودر ماهي بر اساس نوع ماهي كه استفاده ميشود نرخ متفاوت دارد و چون يكي از غني ترين منابع پروتئين حيواني به شمار می آید نیز اغلب از قیمت بالایی برخوردار است.اما به طور میانگین در در مراکز فروش در تهران این خوراک دام سنگین به قیمت 5 هزار و 700 تومن به فروش میرسد.

قیمت پودر ماهی در بازار بسته به کارخانه تولیدی و هزینه تولید نیز متفاوت است. مثلا قیمت پودر ماهی خارجی گرانتر از ایرانی است چون با ارز خارجی تولید و وارد شده است. و بسته به موارد مصرف نیز قیمت فرق دارد، مثلا قیمت پودر ماهی برای دام با قیمت آن برای پرندگان و آبزیان متفاوت خواهد بود.

خرید پودر ماهی به صورت خرده و عمده

خرید پودر ماهی به صورت خرده و عمده خرید پودر ماهی به صورت خرده و عمده در شرکت های تعاونی خوراک دام و طیور صورت می گیرد. همچنین عرضه عمده ی پودر ماهی خالص و با کیفیت از طریق شرکت هایی که بزرگ ترین تامین کنندگان و تولید کننده پودر ماهی خالص در کشور هستند. صورت می گیرد.

برای خرید به صورت خرده و عمده می توانید به فروشگاه های اینترنتی خوراک دام و طیور مراجعه نمود. و فروشندگان فرآوردهای ابزیان نیز انواع فراوردهای این ابزیان مانند پودر ماهی را به صورت خرده بدست مصرف کننده می رساند.

هنگام خرید پودر ماهی باید از برندهای معتبر و با کیفیت تهیه نمود و این پودر باید به رنگ قهوه ای مایل به خاکستری باشد. و هر چه این محصول قهوه ای تر باشد با کیفیت تر است. چون هر چه فرآیند خشک کردن ملایم تر باشد با کیفیت تر و لذا رنگ خاکستری آن کمتر است.

فروشندگان پودر ماهی عمده برای دام

فروشندگان پودر ماهی عمده برای دامفروشندگان پودر ماهی عمده برای دام شرکت های تجاری پخش کننده هستند که به کار خرید و فروش این محصول مشغول اند. نمایندگی ها و شرکت های خوراک دام و طیور نیز فقط توزیع کننده عمده می باشند.

این فروشندگان انواع پودر ماهی برای طیور٬ پرندگان٬ دام و انواع آبزیان و جهت کود و غیره را عمده در بسته های ۱۰ کیلویی به بالا عرضه می کنند. یکی از فروشندگان عمده این پودر فروشندگان مجازی هستند.

در اینترنت این فروشندگان مجازی در سایت ها و شبکه های مجازی پودر را عمده و سفارشی عرضه می کنند. و شرکت ها و فروشگاههای خوراک دام و طیور همه محصول خود را علاوه بر حضوری به صورت اینترنتی نیز عرضه می کنند.

مراکز توزیع پودر ماهی در تهران

مراکز توزیع پودر ماهی در تهرانمراکز توزیع پودر ماهی در تهران در مناطق مختلف مستقر و ساکن هستند. که انواع گونه های پودر ماهی را عرضه می کنند. فروش پودر ماهی در تهران بیشتر در فروشگاه های خوراک دام و طیور و نمایندگی های فروش توزیع می شود.

نمایشگاه های بین المللی دام و طیور در تهران و همچنین شرکت های تجاری و بازار ماهی تهران از جمله مراکز توزیع پودر ماهی در تهران می باشند. توزیع پودر ماهی به صورت بسته ای و فله ای صورت می گیرد.

تولید پودر ماهی در تهران نیز در شرکت های مختلفی صورت می گیرد که توسط خود تولید کننده نیز در مناطق مختلف تهران توزیع می شود. و بواسطه نماینده شرکت و مارکت های اینترنتی نیز در دیگر نقاط مختلف کشور توزیع و عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.