بازار تولید پودر ماهی | برترین تولید کننده پودر ماهی

پودر ماهی از انواع گونه های مختلف ماهی تولید می شود که بسته به نوع ماهی کیفیت های مختلف و خاصیت های متفاوتی دارا می باشد. بازار تولید پودر ماهی در ایران بسیار داغ و پر فروش است و این محصول را خریداری و در خوراک دام و طیور در شیراز استفاده می کنند. لذا به دلیل خاصیت بسیار فراوانی که دارد عرضه و تقاضا زیاد و لذا بازار داغی دارد. و بیشترین تولید این پودر مختص شهرهای جنوبی و شمالی است.

بازار تولید پودر ماهی | برترین تولید کننده پودر ماهی

مراکز تولید پودر ماهی با بالاترین کیفیت

مراکز تولید پودر ماهی با بالاترین کیفیتمراکز تولید پودر ماهی با بالاترین کیفیت در شهر های مختلف کشور عرضه می شود. این پودر در کارخانه ها در انوان مختلف و برندهای متفاوت تولید می شوند. مانند کارخانه پودر ماهی جاسک٬ کارخانه پودر ماهی چابهار٬ غذای پرورش ماهی بوشهر و غیره است٬

که با بالاترین تکنولوژی روز دنیا و دستگاههای پیشرفته و آزمایشگاههای بروز و افراد متخصص این محصول را تولید و در بازار عرضه می کنند. طرز تهیه پودر ماهی بدین صورت است.

بعد از صید ماهیان در کارخانه آنها را بر اساس اندازه جدا سازی نموده و تمیز می کنند. بعد از آن وارد دستگاههای پخت می کنند و آنها را می پزند. بعد از پختن آنها تفاله ماهی٬ روغن ماهی و پساب ماهی جدا سازی می شود.

تفاله ماهی در دستگاه های خشک کن خشک می شود. بعد از خشک شدن در دستگاههای خنک سازی خنک می شوند و بعد در دستگاه آسیاب آسیاب شده و به عنوان پودر بسته بندی می شوند.

شرکت های تولید و توزیع پودر ماهی در تهران

شرکت های تولید و توزیع پودر ماهی در تهرانشرکت های تولید کننده و توزیع کننده پودر ماهی در تهران نیز هستند که انواع ماهیان پرورشی و دریایی در این کارخانه ها پودر شده و وارد بازار می شود. شرکت های توزیع کننده توسط تجار و بازرگانان در این عرصه انواع پودر ماهی را در سراسر کشور عرضه می کنند.

این شرکت ها در تهران دفاتر فروش و نمایندگی نیز دارند که پودر ماهی را عمده توزیع می کنند. تهران به دلیل جمعیت بالا بیشترین تولید کننده گان و توزیع کنندگان را به خود اختصاص داده است و خریداران ایرانی و خارجی در این شهر بیشتر هستند.

پودر ماهی ها سرشار از اسید آمینه و مقوی می باشد و خاصیت آنها بسته به نوع ماهی دریایی و پرورشی و گونه ماهی متفاوت می باشد.

کاربرد های مختلف پودر ماهی در صنعت دامپروری

کاربرد های مختلف پودر ماهی در صنعت دامپروری کاربردهای مختلف پودر ماهی در صنعت دامپروری بسیار فراوان است که غذایی مقوی و پر خاصیت و مکمل غذایی برای دام می باشد. لذا بسیاری از گاو داری ها و دامپروری ها از این خوراک برای حیوان به عنوان تقویت کننده استفاده می کنند.

این خوراک نسبت به دیگر خوراک های دام از پروتئین و اسیدهای آمینه بالا یی برخوردار است. امروزه به دلیل خشکسالی و نبود علفزار و غذای دام این محصول بهترین گزینه برای مصارف دام می باشد.

پودر یا آرد ماهی در خوراک دام٬ طیور٬ ابزیان٬ کود و در مرغداری ها٬ پروش دهندگان آبزیان نیز استفاده می شود. گذشته از خوراک دام و طیور این پودر مصارف انسانی و دارویی و صنایع بهداشتی آرایشی نیز دارد.

و در دیگر صنایع نیز استفاده می شود. این پودر رنگ قهوه ای دارد و بسته به نوع گونه ماهی به رنگ قهوه ای تیره و روشن متمایل است. این پودر به صورت فله ای و بسته بندی شده خرده و عمده عرضه می شود.

میزان تولید پودر ماهی در ایران

میزان تولید پودر ماهی در ایرانمیزان تولید پودر ماهی در ایران بسته به تعداد و سایز دستگاه تولید پودر ماهی و خط تولید پودر ماهی متفاوت است. در ایران میزان تولید این پودر در شمال و جنوب کشور بسیار زیاد است.

چون ماهیان دریایی متنوع در این شهر های شمالی و جنوبی تولید می شوند. که در بازار های داخلی در سراسر کشور عرضه می شوند. این پودر از آبگیری٬ پختن٬ جداسازی٬ خشک کردن٬ اسیاب ماهی بدست می آید.

این تولیدات علاوه بر عرضه در داخل کشور در خارج از کشور نیز صادر می شود مانند: در ایران علاوه بر پودر ماهی ایرانی از این نوع پودر٬ خارجی آن نیز به فروش می رسد. که از دیگر کشورها وارد می شود.

علاوه بر کارخانه های تولیدی پودر ماهی جنوب و شمال کشور در مناطق مختلف کشور این پودر را تولید می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.